7 Şubat 2011 Pazartesi

Kartepe 29.01.11

Blogumu boşlamışım.Üşenmekte değil de.. Bazen herşeye yorgun düşüyo insan..
Öyle :)
En bi güzel haftasonu tatiliydi....
Dostlar olmayınca hayatı ne yaşanası kılar ki.
Santana da gelsin geyiğe gerek yok Lokum'la Luca yeter.

huzur


deliren kadın
çekirdek aile



kudurmak en doğal hakkımız.



Ya hadi ver babiş.

fotograflar neden yan çıkıyorlar bir fikrim yok..

Kar mı yiyosun Loklok?



bende yiyim bari

Birazda et yiyelim kardan sonraa.Ohhh karda mangal yummyyy.
Benden daha çok yediklerine temin ederim.



Güzeldi çok güzeldi..Hep haftasonu olsa ya..

2 yorum:

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Ben de sizi merak ediyordum,iyi ve mutlu olmanıza çok sevindim :)Benim kuzu karla tanışamadı daha :(Sevgiler...

Sémy dedi ki...

Nilgün ablacım şimdi gördüm yorumu :) Lokum'un cilt problemi sürüyo ama dr.u stresten olabilir dedi.Ne stresi varsa :)
Biz de bol bol gezdirip mutlu etmeye çalışıyoruz.
Keşkül'le sizi kaçıralım kara hem biz mutlu oluruz hem çocuklar :)