30 Aralık 2011 Cuma

Moşinim

Bavul yapmam lazım yine bi küçümencik ...
Daha getirdiklerimin tamamı yıkanamadı ;bi günün 24 saat olduğu gerçeğini kabul etmem lazım artık.
Son 7 senedir değişmeyen geleneğimizle Simotla bir arada giriyoruz yeni yıla.
Bu sene de Bodrum'dayız. Geçen seneyi hatırladım da neyse :)
Bir arada olmak bile iyi gelecek herzaman ki gibi bize, biliyorum.
Kocaman bahçesini ışıklarla süslemeyi planlıyorum ama bakalım dedikodudan fırsat bulursak :)
Çok özledim be burnumun direği sızlıyo aklıma her geldiğide.
Durup dururken nereden girdim aklına da taşındın gittin oralara be kadın.Olsun yılın 6 ayı oradayım ya zaten.
Mutluyum, en çok hayallerimizi gerçekleştirdiğin için belki de.
Şimdi moonlight'ta dalga sesi eşliğinde birer miller gider be.
İkizim benim.
Luca'ma bir küçük süprizim var :)
Sabaha kucağınızda, yancağızınızdayım :)


29 Aralık 2011 Perşembe

Yemelik




Tanıştırayım siyam ikizlerimiz.Koooskoca evde yer bulamadılar zaar.Yazık.

Egomania

Bir insan neden yüzüne söyleme cesaretini gösteremeyeceği şeyleri,blogundan,twitterından,adsız yorumlarından,soft ortamın herhangi bir ucundan uzay boşluğuna yazar gibi yazarak ya da  kendi çapında laf sokarak egosunu tatmin etmeye çalışır ki ? Sürekli bir kendini haklı görme havası,sıfır empati, hep "ben"cilik.Yani başına ne gelmiş de bu insanlar böyle bir karakter sahibi olmuş olabilir diye düşündürüyor insanı.

Yüz yüze konuşmada ifade yeteneğinin noksanlığından mı yoksa gerçekten hatalı olduğunu bilip kendini kandırma çabasından mı? Bir nevi 5 yaş "acımadı kii ,acımadı kii " nidası,çırpınışları.
Acıdı annecim acıdı biliyoruz.
Hem olur arada öyle.
Şimdi oyuncaklarımızı yavaşça yere bırakalım ve gidip biraz odamızda ağlayalım.Belki biraz rahatlar , kendimize geliriz.

İyi olmak gerçekten sandığımız kadar zor değil. Biraz özen istiyor o kadar.

Edit : Bu yazı kişiye özel değil aksine bunu zaman zaman yapan hepimize yazılmıştır so be cool bebişlerim calm down.

Biriktirdiklerimiz


Dün uzun bir tatilden döndüm.
Sahip olduklarıma bir kez daha şükrettim.Bu da yayın sonrası teşekkürlerimiz.


Öncelikle sevgiliye.Hayatımın en doğru kararı seninle evlenmek.Bazen kime,nerede,nasıl bir iyilik yaptım ki benim olabildin diye düşünüyorum.Sevmiyorum zırt pırt böyle ilanı aşkları ama...Benim bebek sevgilim.İyi ki benimsin.Teşekkür ederim Lokuma bu kadar iyi baktığın için ,beni o kadar güzel karşıladığın,heyecanın için,ailemle ben yokken ilgilendiğin,ben gelmeden evi temizlettiğin,annemleri organize edip, çam ağacımı kurduğun için ve tüm bunları sabah 7de evden çıkıp akşamın 10unda eve gelirken yapabildiğin, en yakın dostum  olabildiğin için.Allah ömrümden alıp ömrüne eklesin.

Sonra Birtan'a.İhtiyacımız olan her gün üşenmeden karşıdan buraya kadar gelip,kendi kuzusunu da getirip Lokum'u bu kadar mutlu ettiği , iyi baktığı,her dk yolladığı kuzu fotoğrafları ve beni hayal kırıklığına uğratmadığı için.Bazı şeylerin karşılığı para  ile ödenmiyor.Sağol kuzen :)

Kardeçime, Simotuma nefes alışımdan neye ihtiyacım olduğunu anlayabildiğiniz için.

Alberto'ya :) U know what god bless you cheeky :)

Ve Semra'ma..Canım benim..Nasıl üzdün beni o fotoları gösterince :) Olm bildiğin yaşlanmışız ya biz :) 16 sene..
Ne büyük dayanaksın bana bi bilsen.Dönerken sadece seni orada bırakışıma üzüldüm.Bi de küçücük köpekten bile ölesiye korkan ,bayılan sen, o en komik halinle "Lokum'un burada olması gerekiyorsa getir ,bu yaz yazlıkta alıştım zaten" dedin ya .. Hayatımda yerini hakeden nadir insanlardansın.15 gün dip dibe hiç mi sıkılmaz insan.Hiç mi suratı düşmez.Hasta halinle beni iyileştirmeye çalıştığını hiç unutmayacağım.İçtiğim en lezzetli çorbaydı :)
Ülkeler gezdik seninle,yaşanmışlıklar biriktirdik,beraber çalıştık,beraber harcadık,ilk kez beraber sarhoş olduk,saçını kestiler diye beraber ağladık,büyüdük..Evlendik :) Sıra da mini mini birler olsun mu :)
Benim güzel arkadaşım.Ne desem boş..Sen olmadan olmazdı bunu biliyorum.

Son olarak aradan hiç zaman geçmemiş gibi bir arada olabildiğim tüm arkadaşlarıma..
Zaman zaman yanlışlara yönelsem de hepiniz hayatımdasınız ya bi şekilde.Büyük mutluluk sebebi.
Thanks god for every single piece of my life.






19 Aralık 2011 Pazartesi

Ma italian dad

"Mutlu olmadigin bir kac ani butun hayatina,butun mutluluklarina mal edemezsin.Bu herkesten once kendine yaptigin bir haksizlik olur."
Bu kadar zeki olmak zorunda miydin Alberto ?
Hic konusmadan ne dusundugumu anlamak?
O italyan aksanin ve soguk beyaz sarabinla ustaca cevaplar vermek?
Seviyorum bu adami tum delilikleriyle.
Bi de o karavandan evin var ya o karavandan smurfs house'un onu bana ver :)

16 Aralık 2011 Cuma

The Smell

Ucakta yukardan bakarken sana, o isil isil siluetine ,seni sevgilim gibi degil de, cocugum gibi sevdigimi farkettim.
Hani ne kadar kizsa da,hani ne kadar hatalarini,kusurlarini bilse de,hani ne kadar kotu sifatlari olsa da,en kotu sozu hayirsiz olur ya annenin evladi icin..Oyle bir his iste.
Kotu ne kadar tarafi olursa olsun alip, sarilip,gogsune basmak istedigin cocugum gibisin.
Kokunu bile ozlemisim Londra ne diyim..
Iyi ki geldim.
Tek sorun 2 sevgilimi de simdiden ozledim.
Ogluma iyi bak kocam.





13 Aralık 2011 Salı

Şizofren

Kendime not:
Semy'cim tatildeyken ,evinden uzun süre uzaktayken başına bişi gelirse ve yahut ölürsen kimse gidip evinin kirli sepetini,çekmecelerini  kontrol etmez bence.Ederlerse de bu onların ayıbı olabilir.O yüzden her seyahat öncesi kendine bu eziyeti yapma.Gerçekten bak.Hem toplasan da ersan ve lokum zaten içine edecekler sen dönene kadar.Ayrıca bu konuda yeterince vasiyet bıraktığını düşünüyorum Ayşe abla'ya.
Lokum'u da Oya'ya emanet etmiştin zaten.
Be cool,be relax ma'pumpkin .Tadını çıkar tıtlımm, yorma kendini bu kadar.
Hadi uyu artık.
Öperim seni.

12 Aralık 2011 Pazartesi

Stop

Netten araştırdıklarımı baz alırsak sanırsam Londra'ya sadece Lokum'a alışverişe gidiyorum.
Ne kadar mont,tasma,uzatma,oyuncak,kupa,labrador temalı ev aksesuarı varsa görmemiş gibi beğenip listelerime ekledim.Lokum için uygun olmayan beğendiklerime ise kızlar için göz koydum.
Biri bana dur desin :|


11 Aralık 2011 Pazar

Kıymet

Anne hakkı ne ödenmez bişeydir yahu..
Oturup da, "çocuğum seviyo ama üşeniyor" diye, kilo kilo nar ayıklayıp yollamak.
Canım annem bi tanesini bile ziyan etmiycem.Söz.


Best day of the year

Doğum günü sevgilinin.


Can Yücel demiş ki "Sevgili, arayıp da bulduğun birisi değil. Hiç aklında yokken aşık olduğun kişidir."


Doğru demiş.Bu kadar farklı olmasak, bu kadar sevebilir miydim seni? Bilmiyorum..Ama en güzel sebebim,merhametlim benim.


Rabbim bize yanağında ki yara izin kadar güzel,yara izin kadar derin bir hayat nasip etsin.Yeni yaşlarımız hep beraber,hep bu kadar mutlu olsun.


Çok aşığım sana.








10 Aralık 2011 Cumartesi

İyi ki varsın..

En sevdiğim restorantlardan biri.
Bodrum mantıcısı.
Sevgili düşünmüş,belki biraz keyfim gelir diye.
O kadar açtık ki yoldan aradık.Sağolsunlar her bişeyi hazır etmişlerdi gitmeden.







Yolunuz yeşilköy'e düşerse uğrayıp bi lezzetlenin derim.
Çayımız da karanfilliydi.
Mis mis.


Teşekkürler sevgilim.

9 Aralık 2011 Cuma

Seneyi Devriye

Bugün tam bi sene oldu.
Özlem.
Tek hissettiğim.


Ananesiz kalmak ,öksüz bir annenin çocuğu olarak yaşama devam etmekmiş,çocukluğunuzda ki bir çok şeyin öznesinin yitmesiymiş,içinizin eksilmesiymiş.Çok özlemekmiş...Acısı geçse de yokluğu eksilmeyenmiş..




Ve keşke daha çok fotograf biriktirebilseydim demekmiş.

8 Aralık 2011 Perşembe

Parçalar ayol bunlar çocuğu..


Ağzını burnunu bile yalarlar yahu.Pis pis ıyhhkk.Zaten çiğ et,çiğ kemik fln da yiyolar.
Uyurken yiyiverirler vallahi.
Alimallah.
















İtlerim benim.





Mix

Buraya aynı anda hem yemek tarifi,hem gezdiğim yerleri ,hem lokumu, hem giydiklerimi yazsam olur mu ? Olmaz bence :/
Kendim sordum,kendim buldum.
Aman boşverelim, Bülent Ortaçgil dinleyelim,şarabımız da var. Bu saatte pek tatlı gider.
http://fizy.net/#s/1ajbdn

Tık tık tık

Bi kere de kapıda bekletmeyin arkadaşım!!! Ben yapsam ,bi gel dediğinizde gelmesem, hemen yüklenirsiniz ama bana.Şurda size zahmet olmasın diye tasmamızı bile ağzımızda taşıyıp, kendi kendimizi gezdiriyoruz.Pes.Kendime yeni bi kapı bakıyorum haberiniz olsun,bıktım bunlardan.Sahibinden az kullanılmış labradort.Az yerim , çok gezerim,kızları severim,düzen beklerim.şartlar uyarsa görüşelim beybiler.




the wish fairy

Tek bir hakkım olsa..
Tüm o kötü muamele gören,soğukta,açıkta,açlık,yokluk çeken varlıkların ayırt etmeden hepsinin kurtulup, hiç acı çekmeyecekleri ,mutlu yaşayacakları bir hayata kavuşmaları için kullanırdım.
Ersan sonsuz zenginlik iste ,hem onları kurtarırız, hem bizi diyor ama..Ben güvenemem şimdi ,bi yerlerde aç bi kedi yavrusu,kimsesiz bi köpek,üşüyen bi çocuk  dikkatimden kaçmış olabilir,farkedememiş olabilirim.Bu riski almaya değmez.Son kararım.
Keşke be..
Allah'ım senin sonsuz hakkın varken bu çileleri niye ki ?
Neden tecavüze uğrasınlar,taciz edilsinler,öldürülsünler,işkence görsünler,açlıktan,sefaletten sürünsünler?
Hadi anlaşalım.Sen sadece ifade gücünden yoksun hayvanları ve çocukları koru,kutsa ,büyüyünce biz kendimizi koruruz olmaz mı ?
Olur bence.




5 Aralık 2011 Pazartesi

Kendime notlar..


Büyüdü be eşşoğlusu.
Şuan 35 kilo ve artık kucağıma almakta zorlanıyorum.
En sevdiği varlık hala benim.
Tavuklu barfla besleniyor.Bundan karşılıklı mutluyuz.
Sağ arka ayağı arada hala beni korkutuyor , çekiliyor ama genel olarak çok sağlıklı.
Çok tüy döküyor bu aralar.
Kendini korumaya başladı.Hırlaştığı köpekler oluyor arada sonra acayip bi ses çıkarıyor hoşuma giden. (evet ne olmuş?)
Dün hayatında ilk kez eve çişini yapmış.Biz evde yokken.Yataga hemde.Çok yüzmüştü ,deniz suyu çok içmişti.Eve geldi 2 tas daha su bitirdi.Tutamamış.Çok sıkıştı demek ki ,dayanamadı.
Gitmiş bi de saklanmış 2 saat aradık evde.Hala morali  çok bozuk.
O mahçubiyetini yerim senin.Tek üzüldüğüm bu mahçup hallerin oldu.
Kıyamam ben sana, olan Ersan'ın bebeklik yorganına olsun bişi olmaz.
Olur olm öyle kazalar arada :)
Taparım her bi hücrene.





Matilda

Sevgili dostum aynı senin küçüklüğün değil mi sence de? Bi dizinde yaraları eksik.Değilse bile en azından bence öyle, ki kabul görmesi gereken bi durum bu.
Öyle dedim.
Hı bi de ne derler, ben dedim oldu.
Filmi mutlaka izlemesin.
Mara Wilson'ım benim.
Öperim.




Kardeş olabilmek..

Ablamın doğum günü..
Ve bu hiç okumayacağı  bir özür yazısı..
Ne zordur abla olmak.İçin için kemirirken artık sahip olduğun tüm sevgilerini bir başkasıyla paylaşacağını biliyor olmak,en yüksek koruma güdüsüyle üstüne kapanırsın ,başka çocuklardan dayak yemesin diye.Sen dövebilirsin ama, o ayrı..

Sonra bir küçük kardeş daha gelir.Büyük ablanın papucu dama atılır.O artık oyunlarda hep yalnızdır.Küçük kardeş ortancanındır ve paylaşılmaz.Büyük ablayla o günden sonra lego bile oynanmaz.
"Ama anne sandalyenin altına kardeşimle anca sığıyoruz ona yer yok."
"Biz bitirelim o oynar."
 Kuzinenin 2 yanını bile paylaşmıştık,sınırlarımız vardı.Sol taraf minik kardeşle benim,sağ taraf büyük ablanın.Yine tek..
Ah en büyük pişmanlığım..Ah bi geri dönebilsem.Ah bi geri dönüp sarılıp, yalvarıp onu da oyunumuza alabilsem , yalnız ,yapayalnız ,o aptal kuzenime mecbur bırakmamış olsam...
Çoğu zaman üvey kardeş olduğumuzu düşünürdüm.Yoksa göz bebeğim kardeşimi bu kadar severken ablama neden bu kadar..Seviyordum çok seviyordum ama o yokmuş gibi davranıyordum.
Anneme çok kızıyorum bazen..Nasıl fark edemez insan diye..O da çok pişman biliyorum,daha da dillendirip onu da üzmenin bir anlamı yok.Ama kızıyorum elimde değil..
Londra'da başbaşa bir evde kalana kadar kıymetini anlamadık birbirimizin.Binlerce km ötede evimizden..
Kardeş sevgisi başka, bambaşka..O ki kendi başına gelirken aynı şeyler düşünmezken ne olacağını, kardeşine olabilme ihtimaliyle içi ezilir insanın.Hemen dikenlerini çıkarır dışarı,yumuşak korunaklı içine alır.İyileştirmeye ,korumaya çalışır olanca aklıyla,gücüyle.
Annenin en büyük hediyesidir onlar sana.Kıymetini bilmek lazım.
Vakti zamanında..

Canım,güzel ablam,
Geri getiremeyeceğimi bildiğim tüm çocukluk anıların için senden binlerce kez özür dilerim.
Benim "panço" yiyememe nedenim de bu belki..
Senin annemin "minik kuşu" olma nedenin de..
Seni çok seviyorum.
Çok.
Doğum günün kutlu olsun.