29 Aralık 2011 Perşembe

Biriktirdiklerimiz


Dün uzun bir tatilden döndüm.
Sahip olduklarıma bir kez daha şükrettim.Bu da yayın sonrası teşekkürlerimiz.


Öncelikle sevgiliye.Hayatımın en doğru kararı seninle evlenmek.Bazen kime,nerede,nasıl bir iyilik yaptım ki benim olabildin diye düşünüyorum.Sevmiyorum zırt pırt böyle ilanı aşkları ama...Benim bebek sevgilim.İyi ki benimsin.Teşekkür ederim Lokuma bu kadar iyi baktığın için ,beni o kadar güzel karşıladığın,heyecanın için,ailemle ben yokken ilgilendiğin,ben gelmeden evi temizlettiğin,annemleri organize edip, çam ağacımı kurduğun için ve tüm bunları sabah 7de evden çıkıp akşamın 10unda eve gelirken yapabildiğin, en yakın dostum  olabildiğin için.Allah ömrümden alıp ömrüne eklesin.

Sonra Birtan'a.İhtiyacımız olan her gün üşenmeden karşıdan buraya kadar gelip,kendi kuzusunu da getirip Lokum'u bu kadar mutlu ettiği , iyi baktığı,her dk yolladığı kuzu fotoğrafları ve beni hayal kırıklığına uğratmadığı için.Bazı şeylerin karşılığı para  ile ödenmiyor.Sağol kuzen :)

Kardeçime, Simotuma nefes alışımdan neye ihtiyacım olduğunu anlayabildiğiniz için.

Alberto'ya :) U know what god bless you cheeky :)

Ve Semra'ma..Canım benim..Nasıl üzdün beni o fotoları gösterince :) Olm bildiğin yaşlanmışız ya biz :) 16 sene..
Ne büyük dayanaksın bana bi bilsen.Dönerken sadece seni orada bırakışıma üzüldüm.Bi de küçücük köpekten bile ölesiye korkan ,bayılan sen, o en komik halinle "Lokum'un burada olması gerekiyorsa getir ,bu yaz yazlıkta alıştım zaten" dedin ya .. Hayatımda yerini hakeden nadir insanlardansın.15 gün dip dibe hiç mi sıkılmaz insan.Hiç mi suratı düşmez.Hasta halinle beni iyileştirmeye çalıştığını hiç unutmayacağım.İçtiğim en lezzetli çorbaydı :)
Ülkeler gezdik seninle,yaşanmışlıklar biriktirdik,beraber çalıştık,beraber harcadık,ilk kez beraber sarhoş olduk,saçını kestiler diye beraber ağladık,büyüdük..Evlendik :) Sıra da mini mini birler olsun mu :)
Benim güzel arkadaşım.Ne desem boş..Sen olmadan olmazdı bunu biliyorum.

Son olarak aradan hiç zaman geçmemiş gibi bir arada olabildiğim tüm arkadaşlarıma..
Zaman zaman yanlışlara yönelsem de hepiniz hayatımdasınız ya bi şekilde.Büyük mutluluk sebebi.
Thanks god for every single piece of my life.






1 yorum:

Adsız dedi ki...

Güzel tapçinom benim benim hayatımın en doğru kararıda (da ayrı biliyorum ama sevmiyorum ayrı yazmayı :/) senelerce peşinde koşmak oldu.Ne iyi yapmışımda (:/) kandırmışım seni.Ah ama bide kendi kıymetini bilsen prensesim.