20 Ocak 2011 Perşembe

Veteriner yolları arşınlanıyor yine..

Evet yine.. Alejik bir reaksiyon vermiş derisi.Ne olduğu meçhul geçen seferkinden çok çok çok daha kötü.İlk gödüğümde bayılacak gibi oldum.Traş da etmişler zaten hepten ortaya çıkmış :(
Pire ısırıgına alerji olmuş olabilirmiş.Frontline pire ısırınca zehirleyip öldürüyormuş.Hani üzerine gelmemesi gibi bir durum söz konusu değilmiş.Çayırdan çimenden gelebilirmiş.1 haftaya kadar büyük ihtimalle geçecekmiş.
Mış-miş-muş yani.
Yoruldum.
Lokum'dan değil .Kesin cevap alamamaktan yoruldum.
Her ay yeni bir macera,her dısarı çıkışımız bir olay.Ben bu köpeğe bakamıyorum.Net bu ,anladım.


Bunlar da fotolar.Hoş hiç bişi belli olmuyor fotolarda.Çok daha vahim bi halde anlayacağınız.Geçicek inşallah.



9 yorum:

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Lokuma geçmiş olsun,canım benim en kısa zamanda iyileşir ve de tüyleri uzar,kızımın kedisi zeytinimiz de 1 ayda 2 operasyon geçirdi dilleri yok dertlerini söyleyemiyorlar onlar kıvrandıkça insanın içi gidiyor.
Sevgilerimle...

Sémy dedi ki...

Çok sağol Seval Ablacım ama Lokum'un bu derdi bitse yarın yeni bi dert açar nazlı oğlum başımıza:)
Zeytin'cik nasıl oldu umarım daha iyidir.O dilsiz ifadesiz halleri insanı kahrediyor zaten :(
Bizden de size kocaman sevgiler,sağlık dolu dilekler...

ozge dedi ki...

Ah kuzum yaa,nedir bu Lokum'un basina gelenler. Ona da size de yazik vallahi ya.
Hatirlarsan ben de bakamiyorum Duck'a diyordum, ama senden baska kimse bu kadar iyi bakamaz Lokum'a..

Gecmis olsun diyo Duck abisi, azcik buyuyunce biraz daha geçiyor diyo bir de :)

Sémy dedi ki...

Duck'ın hiç olmazsa eti budu keyfi yerinde be Özge.
Lokum hepten yemez, içmez, mutsuz bi köpek oldu çıktı.Sürekli hasta olması belki de psikolojik gerçekten bilmiyorum artık.
Öperim Duckyi koskocaman.

Mathilda dedi ki...

Geçmiş olsun Senemcim. Lokum da gayet mutlu bir köpek ya, neden öyle diyorsun ki? Keyfi yerinde, enerjik, sağlıklı, neşeli. Hiç de mutsuz ve hastalıklı bir köpek değil, sadece hassasiyetleri var, öyle bak olaya. Benim de Tili'nin bulaşmadığı şey kalmamıştı ama sonra alıştık birbirimize, onun manyaklıklarına ve hassasiyetine. Son yıl iyi geçti. Sizin için de öyle olacak inşallah.
öperim.

colette dedi ki...

Canım yaa!Çok çok geçmiş olsun.Bunlar ne hassas çocuklar böyle? Meraklanma canım hepsi böyle .Keşkül'ün maceralarını Özge bilir;yaşamının ilk 2 yılına sayısız biopsi(hala daha kolunun altında limon kadar bezeyle dolaşıyor) ve 3 operasyon sığdırdı benim kızım.Bunlar gelip geçecek hastalıklar.Allah dermansız dert vermesin,lütfen üzülme ,aynı şeyleri koskoca kadın ben ağlaya ağlaya vet.imize söylemiştim ama bak kocaman kız şimdi Keşkül.O da hiç mama yemezdi,ahhh anlatsam o kadar uzun sürer ki...Geçecek sakın üzülme.Öptüm ikinizi de...

Sémy dedi ki...

Çok teşekkür ederim Oya'cım,Nilgün Abla'cım..Umarım geçecek.. Belki ben biraz daha otoriter eğitebilseydim;daha mutlu bir köpek olacaktı.
Evde parke de, taşta yürüyememesi bile hayatını o kadar zorlaştırıyor ki,yaşam alanı kısıtlanıyor.. Neyse uzattıkça sıkıcı oluyorum biliyorum :) çok teşekkürler desteğiniz için.İyi ki varsınız.Öpüyorum.

colette dedi ki...

Senemciğim Lokum nasıl oldu,sen nasılsın?Sesiniz soluğunuz çıkmıyor merak ettim :(

Sémy dedi ki...

Nilgün ablacım veterner maceralarımız sürüyor.Daha iyi gibi ama evde yalnız kaldığında (ki bu max 5 saat oluyor genelde) stresten döküyo olabilirmiş.Ne yapacağımızı şaşırdık.Şaşkın oğlan perişan etti bizi :)
Siz de haberler iyi mi eşiniz nasıl ?
Ayrıca çok teşekkür ederim ilginize kocaman kocaman sevgiler patiler öpücükler :)