21 Aralık 2010 Salı

Salak ben !

Çok samimi bir yazı olacak bu.
Üzülüyordum resmen yazılarımı okuyanlar samimi bulmuyorlar mı acaba? Neden hiç tanımasam da çok hassas olduğunu bildiğim (Duck'ımızın biricik annesi) Özge'cikten,Nilgün abla'dan en azından ananemle ilgili tek bir yorum bile yok diye.Aa tesadüfen bi baktım ki e bütün yorumlar oracıkta bekliyormuş!!Salak ben hiç girip yorum kontrol etmemişim ki !!!Ben yorum gelince mail geliyor sanıyordum.Cehalet zor şey :)
Güldüm güldüm kendime ders çıkardım sonunda.Bu senin yaşama bakış açında ki koca bi hata Senem'cim. Bakma çocuğum,gör yahu gör..

Geciken yorum cvpları için özür dilerim.Herkese çok çok sevgiler. :)

3 yorum:

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Üzülme bloğu ilk açtığımda benim de başıma geldi :D Sonra ayarlardan bir şeyler yaptım şimdi yorumlar mail olarak da geliyor,yine de arada sırada kumanda panelinden kontrol etmek gerekiyor takılanlar oluyor.

Özge dedi ki...

aynen, ben de aylarca yorumları görmemişim hatta ne saçma şey yaptık köpekli bloga kim ne yorum yapsin diye de gülüyordum kendi kendime, megersem yiginla yorum birikmis :))

Sémy dedi ki...

Ahahah tek değilmişim demek ki :)
( ama başlık bana ait sadece kimseye böyle bir saygısızlık yapmak istemem.)