21 Aralık 2010 Salı

Bıyık dönmesi sendromu !!!

Bilen bilir Lokum sayesinde yeni bir fakülte bitirmişçesine veterinerlik eğitimi aldık. Bugüne kadar Lokum'un başına 10 köpek gücünde hastalıklar aksilikler geldi.Kronik olarak olmaması sevindirici mi yoksa her seferinde yeni bir problemle karşımıza çıkması korkutucu mu bilemiyorum. En son 3 olayımız fıtık,cildiyle ilgili belirlenemeyen ve yer yer kaşıyarak açtıgı açık yaraları ,dudak içinde beze (!) ... Dudağında ki dev şişkinlik için kan testi yapıldı, enfeksiyon olmadıgı görüldü ,önemli değil dendi, ilaç ve iğne tedavisi gördü, geçer gibi oldu. Ama dün farkettim ki anormal bir şişlik oluşmuş yine orada,dokundurmuyor ,rengi morarmış dudağının içinin . Aklım oynadı pek tabi ve arabaya attığım gibi veterinerimize gittik.Gitmeden de iyice inceledik Ersan'la.
Hekimimiz benim çok güvendiğim birisi normalde .Ukalalık etmeden küçük bir yönlendirme yapmak istedim iyi ki de yapmışım.Orada sadece ucu çıkmış kesik gibi bir bıyık tanesi var (ki bunu Ersan farketti).Acaba içerde dönmüş olabilir mi diye düşündük.E düşündüğümüz gibiymiş.Oldukça uzun ama  fiber inceliğinde ve sertliğinde 2 adet bıyık çıktı oradan.Tamam elinize sağlık,teşekkürler,ödememizi de yapalım da bunu geçen sefer bu kadar kan testi,iğne,şu,bu yapmadan ya da yaptıktan sonra nasıl farkedemediniz die sormak geldi içimden.Dediğim gibi çok sevdiğim biri olması nedeniyle aramızda gerginlik olsun istemedim ve sustum.
Neyse artık netice itibariyle istenmeyen tüylerimizden kurtulup evimize geri geldik.Bu rahatlamayla da tabiri caizse dana misali yatıyor şuan kendisi :) Bu son olsun inşallah.



Yahu operasyondan geldik bi rahat ver !

Şişliğini bu foto da karşıdan bakınca sağ tarafında görebilirsiniz.:)

4 yorum:

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Geçmiş olsun Lokum'um sana.Biz de Keşkül sayesinde veterinerlik eğitimi almış kadar olduk.Eşim hekim o nedenle midir,dikkatli oluşundan mıdır ,inanır mısın başımıza gelen pek çok marazanın tanısını eşim vet.ten önce koyuyor bir de hayvan anatomisini bilse kesip biçecek kızı,o kadar yani.

Sémy dedi ki...

Bu çocuklar niye böyleler Nilgün ablacım niye ? Her gün bir maraza :) Hiçbirşeye üzülmüyorum , tek sıkıntım birtürlü sağlıklı bir hayat süremiyor olması.Bi pamuklar içinde yatmıyor diyeceğim ama o da yalan olacak.Bu soğukta gece benim üstüm açık o yorganla yatıyor :))

Unknown dedi ki...

ana
geçmiş olsun
lokum ne oldu yaaa:(((

Sémy dedi ki...

Derya dikkat etmemişsin bugün bıyığının orası traşlıydı :) Bıyığı dönmüş epilasyonla batıkları temizlettik geldik geçen hafta :))