1 Eylül 2010 Çarşamba

Üşüyerek uyanmak

Canını sevdiğimin sonbaharı hoşgeldin be... Üşüyerek ,sarılarak mutlu uyanmayı ne de çok özlemişiz..:)


Eylül özel bir ay benim için. Hani moda dergileri için eylül aslında ocak ayıdır ya benim için de yılımın miladı sanki.. Hem sarı hüzün hem toprak kokusu huzuru ,mutluluğu..


Üşüyerek,ürpererek uyanmayı seviyorum. Sabah sırtımda pamuklu yumuşacık bir hırka ,üşümüş ayaklarla ,elimde fincan,oğlumun patisi bacağımın üzerinde, Monica Molina dinleyip huzur bulmayı seviyorum.Sevgiliye sokulup sonbahar kokusunu içime çekip hareketsiz,acelesiz kalmayı ,sonbaharın evimdeki serin varlığını ,yeni başlangıçları seviyorum... 


Tüm yaşadıklarından acılarından arınabildiğin yılın bu zamanının kıymetini biliyorum.
Bu yüzden midir ki  her mevsimi sonbahar Londra'yı bu kadar çok özlüyorum ?



Hiç yorum yok: